maanantai 8. huhtikuuta 2013

Media ja rokotteet ym.

Media  käyttää näitä mahtavia temppuja ehdollistamaan teidät hyväksymään rokotukset

Lähdehttp://vactruth.com/2013/04/06/media-propaganda-vaccines/?utm_source=The+Vaccine+Truth+Newsletter&utm_campaign=12225247d6-04_06_2013_propaganda&utm_medium=email

 6.4. 2013 | Kirjoittanut  | Category: Jeffry John Aufderheide, Top Stories
     
     
Television is a main vehicle for forming your opinion.


Televisio on vakuuttava ase väestön mielipiteitten ja  kiinnostusten muokkaamisessa.  

Monet tuntevat tämän miehen toimintametodeistaan, mutta ei ole koskaan tavannut häntä.

Edward Bernays tunnetaan parhaiten massamedian ympyröissä nimellä: “Father of Propaganda”           (= propagandan isänä). Tieteellisiä tekniikoita kehitettiin ja käytettiin massojen psykologisten päätösten ja mielipiteitten muokkaamiseen. [1]

Hän oli tärkeä vaikuttaja esimerkiksi U.S. Committee on Public Information (CPI)´issa ensimmäisen maailmasodan aikana yhdessä Walter Lippmann´in  ja Carl Byoir´in kanssa. CPI´n propaganda möi amerikkalaisille sodan mainostamalla, että se pystyisi "tekemään maailman turvalliseksi ja valmistaisi sitä  demokratian syntymiselle".

Jaan tässä artikkelissa myöhemmin teille pienen salaisuuden Bernays´ta. Mutta ensin on hyvä tietää enemmän hänen käyttämistään metodeista.

Vuonna 1928, Bernays julkaisi toimintakäsikirjan joukkojen manipuloimisesta nimeltään Propaganda, jossa hän sanoo sivulla 37, “… mieliämme muokkaavat, makuamme kehittävät, ajatuksiamme innostavat suuressa määrin ihmiset, joista emme ole koskaan kuulleet mitään."  Mutta vielä ytimekkäämmin, sivulla 76 hän kirjoittaa: 

“Oletetaan, että vanhan ajan tyyppinen myyntimies, joka työskenteli lihan pakkaajana, yritti saada pekonin myyntiä nousuun. Mainokset toistivat toistamistaan lukemattomia kertoja koko sivun kokoisena: "Syö enemmän pekonia. Syö pekonia, koska se on halpaa, koska se on hyvää, koska saat siitä varastoon energiaa." Uudempi myyntimies ymmärtää yhteiskunnan rakenteellisena ryhmänä ja joukkopsykologian periaatteet ja kysyykin aluksi: " Mikä on se, mikä vaikuttaa maailman ruokatottumuksiin?"  Vastaus on  ilmiselvästi: "Lääkärit." Uudenaikainen myyntimies kehottaakin lääkäreitä sanomaan julkisesti, että pekonin syöminen on terveellistä. Hän tietää matemaattisella varmuudella, että suuri joukko ihmisiä seuraa lääkäreittensä ohjeita, koska hän ymmärtää ihmisten psykologisen riippuvuussuhteen lääkäreihinsä."  (painotukset kirjoittajan)

Ei niinkään huono ehdotus " vuoden 1928 tieteeksi"! Jos tällaiset ajatukset kuulostavat sinusta tutuilta, niin siten niiden pitäisikin kuulostaa. Nykyään useimmat farmaseuttiset lääkemainokset televisiossa (suom. huom. - myös reseptilääkkeitä saa USAssa mainostaa) loppuvat fraasiin: "Kysypä lääkäriltäsi".

Ajattelepa vielä, jos oletat, ettei  Big Pharma käytä Bernays´in mainitsemia propagandatekniikoita. Minusta yllä mainittu Bernays´in lausunto liittyy näihin mukavasti, jos katsot ProPublica’n  Dollars for Docs (= Dollareita lääkäreille)-ohjelmaa. [2] Tämä nimenomainen raportti osoittaa, että yli $ 2 biljoonaa dollaria maksetaan lääkäreille Pharma’n lääkkeitten kauppaamisesta sinulle ja lapsillesi.

Mutta ennen rokotteista kertomista haluan näyttää sinulle muutamia esimerkkejä siitä, kuinka media manipuloi tietoa. Lupaan, että se on hyvinkin ajankäytön arvoista.

 

Mitä koomikko voi opettaa meille propagandasta?

Joskus komedia voi opettaa meille monimutkaisia asioita muutamissa sekunneissa, kuten amerikkalaisen koomikon Conan O’Brien´in tapauksessa. Hänen tuottajansa ovat koostaneet videopätkiä, osoittaakseen kuinka "riippumattomat" uutistoimitukset manipuloivat meitä toistamalla samaa uutista. Tämä luokitellaan tyypilliseksi propangandaksi.

Kun katsot väitä videoita (englanniksi!), kuvittele kuinka Big Pharma vaikuttaa samoin lääkärisi ja lääketieteellisten järjestöjen mielipiteisiin ja ajatuksiin.

- Kaasun hinnankorotuksista(= Rising Gas Prices): https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=dAkxR9T01pw
- Pääsiäispupun keväiset askeleet(=The Easter Bunny’s Springless Steps): https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=dguiAWrUGMM

-Terävä kampanja lopun ajoista(= Salty Campaign Final Days): https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=hKziIEXT6MU

- Missä voit nauttia Cyber-maanantain tarjouksista?(= Monday Sales?): https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=QZnoSy7NHgI

- Huudan, huudat-painos (= I Scream, You Scream Edition): https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=46-fI18pJyw

- E-mailien ylikuormittumisen loppuminen? (=The End Of E-mail Overload?): https://www.youtube.com/watch?v=8p7RnDQwFRw&feature=player_embedded

 

Mitä savukkeita poltatte, tohtori?

Ennen kuin näytän kokoamani rokote-filmileikkeen, haluan julkaista lupaamani salaisuuden.

Edward Bernays työskenteli myöskin American Tobacco Company´ssä.Oletko koskaan kuullut termiä "tupakkatiede"?

Haluan näyttää tämän filmileikkeen antaakseni näyttöä Bernays´in työn käyttökelpoisuudesta. Lääkäreitä käytetään välikappaleina tupakkateollisuuden yhtiöiden rahoittaman tieteen mainostamiseen, juuri niin kuin Bernays oletti heidän tekevänkin.   
 

 https://www.youtube.com/watch?v=BYgLAPhbyKg&feature=player_embedded

 https://www.youtube.com/watch?v=cKMn-_aQoPk&feature=player_embedded

 

Propaganda ja polio-rokote

Poliohankkeesta tuli kriteeri yleisölle, jonka avulla se saatiin hyväksymään käsite "rokotteet estävät sairauksia" ja  tällä tavoin päästiin voitolle tieteestä.

Kuitenkin useimmilta amerikkalaisilta jäi salatuksi  Public Relation´in tarkkaan laatima toimintasuunnitelma, jota sovellettiin tarkasti ja järjestelmällisesti ihmisten  psyykeen. Propagandaa käytettiin  suuressa määrin viemään läpi National Foundation for Infantile Paralysis´ssa ja March of Dimes solution´issa polioepidemioiden hoitoon: rokote. 

Jos et tiennyt, niin poliorokote kehitettiin viljelemällä poliovirusta apinoitten kiveksissä ja munuaisisa. Poliorokotteen todettiin myöhemmin kontaminoituneen (saastuneen) vaarallisella, syöpää aiheuttavalla SV40:llä (Simian Virus 40).

Tämä videopätkä on vain pieni maistiainen siitä, miten amerikkalaiset suljettiin rokotepropagandan piiriin.

Video:
 https://www.youtube.com/watch?v=sBimZjFGzSA&feature=player_embedded

Toivon, että näet tämän videopätkän nähtyäsi, kuinka nykyään käytetyt menetelmät ovat samanlaisia kuin ne, joita käytettiin 1940- ja 1950-luvuilla.

 Edward Bernays sanoi tämän videoiden tai liikkuvien kuvien käytöstä kirjassaan Propaganda:

Amerikkalaiset liikkuvat kuvat ovat suurin piilotajuinen propagandaväline tämän päivän maailmassa. Sillä voidaan levittäää tehokkaasti ajatuksia ja mielipiteitä. Liikkuva kuva voi yhdenmukaistaa kansakunnan ajatuksia ja tapoja. Koska kuvat tehdään markkinoinnin tarpeitten mukaisiksi, ne kuvastavat, painottavat ja jopa suurentelevat  selviä suosittuja suuntauksia mieluummin kuin panevat alulle uusia ideoita ja mielipiteitä. Liikkuva kuva hyödyttää itsestään vain niitä ideoita ja tosiasioita, jotka ovat muodikkaita. Kun sanomalehti  pyrkii levittämään uutisia, se pyrkii samalla levittämään myös ajanvietettä.

Laaja käsitys syntyykin nyt siitä, että poliorokotuksesta tehty pelottelukampanja antaa käyttöön ikuisen perustan kaikille tuleville rokotekampanjoille. Tapahtuuko se nyt sattumalta hypnotisoivilla sanoilla " elämää pelastava" ja " turvallinen ja tehokas", joista tuli synonyymeja "rokote"-sanalle poliorokotekampanjan jälkeen?

Jos et uskoa minua, rupea kyseenalaistamaan mikä tahansa rokote. Tulet löytämään  automaattisimman reagointitavan: " Entäs sitten polio?" 

Tämä ei tarkoita, että kiellettäisiin lapsilla olleen akuutteja voimattomuushalvauksia nimeltään polio.

On kuitenkin olemassa runsaasti näyttöä saatavilla tieteellisessä lääketieteellisessä kirjallisuudessa siitä, että rokotteilla osoittautui olevan hyvin vähäistä apua tämän taudin vähenemisessä.  Tätä aihetta tullaan käsittelemään tulevissa artikkeleissa. Jos haluat aloittaa heti, etsi artikkeli nimeltään The Relation Between Recent Injections and Paralytic Poliomyelitis in Children (= Nykyisten rokotteiden ja paralyyttisen poliomyeliittiksen välinen yhteys lapsilla). [3]

 

Johtopäätös

Tämän artikkelin tarkoituksena on valaista niitä tekniikoita, joita media käyttää, varsinkin käyttämällä lääkäreitä ja kuuluisuuksia mainostamaan farmaseuttisia toimenpiteitä, Tätä taktiikkaa voidaan todellakin nähdä julkisuudessa ja keskuksissa, kun nykyinen massiivinen media mainostaa kieltämällä, että rokotteilla ei olisi mitään yhteyttä autismin kanssa.

Eipä taida olla paljonkaan muutoksia 1950-luvulta lähtien, eikös niin?

Täten haluan lopettaa antamalla kaksi linkkiä, joista ehdotan sinuaq aloitamaan nyt. 
  1. Lataa tiedosto:Mitä rokotteet sisältävät: vaccine ingredients nähdäksesi, mitä kaikkea lapseesi injektoidaan.
  2. Katso räjähdysmäinen dokumentti Edward Bernays´ta, nimeltään:  Minuuden vuosisata. [4]

Viitteet:

  1. Edward Bernays. Propaganda (1928).
  2. http://projects.propublica.org/docdollars/
  3. http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC1525737/
  4. http://www.youtube.com/watch?v=prTarrgvkjo
                                                        * * * * *

Katso myös, kuinka FLUORI otettiin käyttöön tällä samalla Edward Bernays´in propaganda-menetelmällä, joka on nyt yleinen median käyttämä mielenmuokkauksen työväline:       http://elamakasissamme.blogspot.fi/2009/06/fluorin-vaikutus-kapylisakkeeseen.html

Fluori : https://www.youtube.com/watch?v=ki9HCf4QptE

 http://www.hsph.harvard.edu/news/features/fluoride-childrens-health-grandjean-choi/

 http://www.huffingtonpost.com/dr-mercola/fluoride_b_2479833.html

 http://www.naturalnews.com/045510_brain_toxins_fluoride_heavy_metals.html

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti